Szubjektív vélemény egy ideiglenes munkavállalótól

Los Angeles

Los Angeles

Los Angeles reboot

Előszó

2021. október 25. - peterftoth

Eltelt 4 év a legutóbbi bejegyzésem óta. Akkor még nem is gondoltam volna, hogy valaha újabb posztot kezdek el írni, csak egy pár cikkes beszámolót terveztem, folytatás nélkül, most mégis itt ülök, szorgalmasan pötyögök, mert ezt a sztorit érdemes az elejétől a végéig elmesélni...

Nem rég kaptam kézhez az útlevelemet, benne a pecséttel a munkavállalói vízumummal, és NIE-vel. Hogy ezek pontosan mit jelentenek, arról bővebben is írok majd, de röviden annyit tesz, hogy akár mától utazhatok is Amerikába, és Október 1-én kezdhetem is a munkámat a Los Angeles-i irodában.

Óriási az öröm a kis családban, bár mindenki megszenvedett vele, most úgy tűnik, megérte.

De hogy is kezdődött mindez? 

Bevezető

 A sztorihoz tudni kell, hogy többé-kevésbé mindig is informatikai munkával kerestem a kenyeremet. Egy idő után eljutottam odáig, hogy komolyabb megkereséseket is kaptam (pl.: több milliárdos állami projekt részeként web alkalmazást fejleszteni), úgy tűnt minden sínen van. 

Aztán sajnos valahol 2018 környékén nagyon felbosszantottam magamat, mert az ügyfelem nem fizetett ki rendesen több év közös munkát követően, így elváltak útjaink, nekem pedig új munka után kellett néznem. 

Emlékszem, éppen Horvátországban voltunk Krisztivel, az utolsó filléreinkből elmentünk, mert nehogy már az egész nyaralásunk oda legyen azért, mert valaki engem nem fizetett ki. Ültem kint az erkélyen és agyaltam, mi a fenét kellene csinálni, mert mire hazaérünk nem lesz pénzünk. Lehet hogy most még jól érezzük magunkat, de ősztől mi lesz velünk? Átgondoltam az összes létező opciót, mire beugrott, hogy rákeresek interneten távmunkára, hátha ...

Hamar rábukkantam a Freelancer es az Upwork oldalakra, szinte hihetetlennek tűnt, amit ott találtam.. lehetőségek tárháza nyílott meg azonnal előttem, minden témában és minden kombinációban keresnek embereket mindenféle távmunkára.

Még ott, a nyaraló erkélyén beregisztráltam és jelentkeztem is pár munkára.

Folytatás itt:

Gyorstalpaló - Upwork / Freelancer

Első nekifutás

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://los-angeles.blog.hu/api/trackback/id/tr8916690816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása