Szubjektív vélemény egy ideiglenes munkavállalótól

Los Angeles

Október 1. - The Big Day

2021. október 28. - peterftoth

Itt vagyunk, megérkeztünk, hihetetlen, csodálatos, fantasztikus. Az egyik légutaskísérő sráccal beszéltünk út közben pár szót, említettük neki, hogy melózni megyünk, mert megkaptuk a vízumot. Amikor sétáltunk le a gépről, már úgy várt minket, hogy azt kántálta: American dream! American dream! American dream! :)

Ez ám a kellemes fogadtatás!

Kint 32 fok, tűz a nap, alig várom, hogy a szokásos procedúrákon átjuthassak, és megérezzem LA benzin és virágillatú száraz levegőjét. Gyors és nagyon könnyed határellenőrzés után pár repülőtéri dolgozó segített felrakni a csomagunkat ilyen tologatós kocsira, Isten áldja a lelkét, soha nem próbáltam ezeket a tolikocsikat még, de mostantól mindig fogom használni. Egyedül eltoltam vele 4x23kg bőröndöt, és két hátitáskát.

Amikor megérkezel a Los Angelesi repülőtér kijáratához, fontos, hogy legyen interneted. A magyar SIM kártya valószínűleg nem fog működni ott, vagy nagyon sokba fog kerülni ha mégis. Taxit fogni ott nem fogsz tudni, illetve a tömegközlekedést is inkább kerüld el azon a vonalon.

Mielőtt elhagynád a repülőteret, kapcsolódj fel a Boingo Hotspot Wifi-re, intézz el mindent interneten keresztül, ami ahoz kell, hogy eljuss a szállásodra. Telepítsd fel az Uber vagy Lyft appokat, és hívj magadnak fuvart. Ezek az alkalmazások elég megbízhatóak, és előre látod a költséget, nem úgy, mint a taxinál.

OK, készen állunk, csináltunk magunknak internetet, írtunk üzenetet a szállásadónknak, hogy jöjjön értünk, kiálltunk az út szélésre és türelmesen vártunk. Kb 35 perc alatt meg is érkezett értünk egy nagyon jó fej ötvenes pasas, bepakoltunk az autóba és elindultunk az ideiglenes szálláshelyünkre, 5000 Centinela Ave.

Az LAX (Los Angelesi Nemzetköző Repülőtér) -ről, való első út a szálláshoz a legjobb. Immáron negyedjére történt meg velem, de nem lehet megunni, ha mész, te se a telefonodat bámuld, ne fotózgass, húzd le az ablakot, dőlj hátra, élvezd a forró szelet, a napsütést, nézd meg a fura épületeket és embereket, ezt a látványt nehezen lehet (számomra) felülmúlni.

A folytatásban két külön cikkben elmesélem az albérlet keresés folyamatát, és elmagyarázom mi fán terem a Social Security Number.

Social Security Number (Megjelenés: 2021. október 29. 12:06)

Albérlet (Megjelenés: 2021. október 29. 12:07)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.